- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Erika Puodėnienė
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
-
Lietuvos dizainerę kurti skatina pripažinimas prestižinėje vaikų mados parodoje
Drabužių vaikams ir jų mamoms kūrėjai Erikai Puodėnienei įtemptos dienos – studijoje iki smulkmenų derinama kiekviena naujos kolekcijos detalė, ruošiamos dekoracijos stendui.
Lietuviško prekių ženklo „Buboo“ įkūrėja E. Puodėnienė netrukus skris į Paryžių, kur antrą kartą dalyvaus vienoje didžiausių vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“. Debiutas mados sostinėje jai padėjo užmegzti naujų verslo kontaktų, netrukus pasipylė užsakymų iš Europos, Japonijos, Amerikos ir kitų pasaulio šalių, tačiau kartu iškėlė dar aukštesnius reikalavimus sau.
Naujokams svarbu rasti savo pirkėją
Paryžiuje vykstančioje vaikiškų drabužių ir aksesuarų parodoje „Playtime Paris“ kaskart susirenka stipriausi ir žinomiausi vaikų mados kūrėjai iš viso pasaulio. Jau sausio 27-29 d. 2018 metų rudens ir žiemos kolekcijas pristatys beveik 540 vaikų mados prekės ženklų – tarp jų ir lietuviškas prekių ženklas „Buboo“, rašoma pranešime spaudai.
„Jau praėjusių metų vasarą buvome atrinkti ir turėjome galimybę pirmą kartą savo kūrinius pristatyti tarptautinei rinkai. Tai buvo labai naudinga patirtis, nepaisant to, kad naujokams paprastai būna kur kas sunkiau – juk pirkėjai ir verslo pasaulio atstovai dažnai turi mėgstamus prekių ženklus. Džiaugiuosi, kad likome pastebėti ne tik parodos lankytojų, bet ir vietos stilistų, pavyko užmegzti beveik 100 naujų kontaktų, o užsakymų sulaukėme iš įvairių pasaulio šalių“, – įspūdžiais dalinasi E. Puodėnienė.
Pasak jos, „Playtime Paris“ ne vieną kūrėją vilioja ir dėl galimybės paragauti pasaulio žiniasklaidos dėmesio. Tiesa, nors parodos organizatoriai neatskleidžia visų kriterijų, pagal kuriuos atrenka dalyvius, maždaug 300 norinčių pasirodyti tarptautinei rinkai tenka nežinioje laukti ateinančių metų.
Kūriniai – tarp sezono „must have“ drabužių
Kūrėja E. Puodėnienė sako, kad kiekvienais metais didelio lankytojų ir žiniasklaidos dėmesio sulaukia sezono tendencijas pristatanti erdvė „Trend zone“. Stilistai, atrinkę rūbelius ir aksesuarus iš visų parodoje dalyvaujančių vaikų mados kūrėjų kolekcijų, jais papuošia keliolika vaikiškų manekenų. Praėjusiais metais net trys lietuvės kurti gaminiai buvo įtraukti į 2018 metų pavasario – vasaros sezono vaikų mados tendencijas.
„Kai pamatėme, kad mūsų kūriniai pristatomi kaip sezono „must have“ šalia kitų, visame pasaulyje garsių aprangos prekių ženklų, negalėjome patikėti. Vienas atrinktas rūbas jau yra labai didelis pripažinimas, tačiau stilistų dėmesį patraukė net trys mūsų kūriniai – arbūzinės spalvos kepurė, kaklaskarė ir vaikiškos kelnės“, – sako kūrėja E. Puodėnienė.
Vos prieš trejus metus pradėjusi kurti pirmąsias kepures stilingiems vaikams ir jų tėveliams, E. Puodėnienė su vyru Mindaugu galėjo tik pasvajoti apie dalyvavimą vienoje didžiausių vaikų mados parodoje. Tačiau jie visada buvo ambicingi, nuo pat pradžių kurdami naujus gaminius siekė apjungti kokybę, komfortą ir stilių – dalykus, kuriuos vertina ir jų šeima.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kokioms plastinėms operacijoms ryžtasi vyrai? 5 dažni pasirinkimai6
Ilgą laiką plastinės operacijos buvo labiausiai siejamos su moterimis, siekiančiomis pagerinti savo išvaizdą, tačiau laikai pasikeitė. Vis daugėja vyrų, besidalijančių, kad į specialistus kreipiasi dėl įvairių plastinių operacijų bei ne...
-
Grožio konkursas – motyvacija tobulėti1
Pirmąjį gruodžio savaitgalį Vilnius alsavo mada – čia vyko jau trečiąjį kartą organizuojamas grožio konkursas „Veidrodėli, veidrodėli“. Išskirtinėje „Aerocity“ erdvėje vykusiame renginyje modeliai varžėsi pe...
-
Sutramdyti mados žvėrį, arba pokalbiai apie madą
Užuomina apie mados žvėriškumą pavadinime nėra tik pigus triukas skaitytojo dėmesiui patraukti. Šiandien bet kuriame informaciniame kanale galima rasti ne vieną mados industrijos žiaurumo (kalbine prasme būtent žiaurumas yra dažniausia...
-
Šventinė apranga: kaip šauti ir neprašauti1
Ne vienam iš mūsų paskutinį senųjų metų mėnesį suskausta galvą – kuo apsirengti? Juk artėja kalėdinis darbo vakarėlis, iškilminga vakarienė su giminaičiais ar teminis kaukių balius draugo sodyboje. Gal rinktis saugų, konserv...
-
Tvarios mados dizainerė O. Les: turime išmokti gyventi su gamta6
Olesia Les – mados inžinerijos magistrė ir mados dizainerė. Daugiau nei vienuolika metų ji puoselėja tvarumo idėjas, skaito paskaitas šia tema ir savo gyvenimo būdu rodo pavyzdį visuomenei. ...
-
Tatuiruotės dieta3
Tikrai sutiksite, kad žodžių junginys „tatuiruotės dieta“ skamba keistai. Ką gi tai iš tikrųjų reiškia ir koks yra ryšys tarp tatuiruočių ir dietų? Atrodo, lyg mes visi būtume pramiegoję, o pasaulis perėjęs į nau...
-
„Šepetėlių kovos“: nuo rojaus gundytojos iki mėnulio žmogaus4
Klaipėdoje, „Švyturio“ arenoje, šeštadienio popietę parodą „Moters kodas“ vainikavo grimo meistrų konkursas „Šepetėlių kovos“. Aštuntą kartą organizuotame renginyje dalyvavo trylika...
-
Kava, verta žurnalo viršelio5
Kava negali būti prastesnė nei idėja, o idėja nei kava – būtent taip gimė dar viena „RealBean“ kavos linija, verta žurnalo viršelio ir kiekvieno jūsų. ...
-
Netektis: mirė žinoma pajūrio dizainerė L. Morkūnienė30
Mirė žinoma pajūrio dizainerė Lina Morkūnienė. Skaudžia žinia socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalino jos bičiulė Nora Lapinskienė. ...
-
Barzda – vyriškumo simbolis. Kaip atrodyti stilingai?33
Barzdos tendencijos keičiasi, tačiau ji visada buvo laikoma vyro galios ir vyriškumo simboliu. Kokios barzdos ir ūsai madingi šiandien? Į ką reikėtų atkreipti dėmesį barzdočiams ir norintiems auginti barzdą? ...