Rugsėjo iššūkiai Kaune: už incidentus keliuose atsakingi ne tik jaunieji vairuotojai

Grįžti į straipsnį

NUOMONE

NUOMONE  portretas
to>.tai ,jei tave jaudina tai padavinek

Tam akivaizdu :

Tam akivaizdu : portretas
Daug blogiau uz telefonus navigatoriai ir multimedija automobiliuose,klimato ir kitu funkciju valdymas per lieciamus ekranus. Apie garsia muzika per stiprintuvus,kuri glumina net praeivius ir gretimu auto vairuotojus - nebeverta mineti.

Saulius keliukas

Saulius keliukas portretas
Telefonai ir nemokėjimas pravažiuoti sankryžą, gamina kamščius, norint pasukti į kairę reikia įvažiuoti į sankryžą, o ne laukti prieš ją kol neliks kliūties, ir nereikia laikytis 100 m distancijos nuo priešais esančio automobiliu pajudant sankryžose.

kaunietis

kaunietis portretas
Koks durnius sutrumpino sviesoforo laika partizanu ir birzelio 23 iosios . Tris masinass praleidzia ir vel igiausiai raudonas. Ryte iki savanoriu kamstis nuo Baranausko g.

Ha

Ha portretas
Kalti tormozai saziningai islaikuseji ket, kurie net gaziuko paspaust bijo.

Voras

Voras portretas
Pati baisiausia vieta, žiedas prie Kauno Klinikų. Ką ten projektuotojai pridirbo, sunku suprasti net patyrusiems vairuotojams. Viduriu žiedo padaryta perėja “su kliūtimis”. Grįždamas po operacijos trenkiausi nuo viduryje esančios pakylos su bordiurais (koks kvailys ją ten suprojektavo?). Ble daktarai operuoja, gydo, išleidžia į namus, prisakę saugotis, o kažkokių besmegenių su fantazijom ar girtų projektuotojų dėka, gavau naują bėdą. Turiu gydytis traumą. Garantuoju, kad tai bus ne pirmas atvejis šioje vietoje, o daugybė. Juk ten lankosi ligoniai su įvairiom bėdom, kas neprimato, kas nusilpęs po operacijos, kas vos paeinantis. Tokius projektuotojus tik vyti lauk nedelsiant , o tie kurie palaimino šį projektą paskui juos.

8

8 portretas
Tie jaunieji vairuotojai, kurie sąžiningai laikė egzaminus vairuotojo pažymėjimui gauti, 90 % ir daugiau laikosi KET ir nesukelia incidentų kelyje. Jei jau rašot apie iššūkius kelyje, tai pasidomėkit pro padidinamąjį stiklą tais, kurie nėra naujokai keliuose, bet nuo tam tikro momento pradeda jausti, kad KET jų neliečia... Apie laukinius apskritai nekalbu - apie juos pats laikas susikurti atskirą skiltį, ir kurti papildomus įstatymus jiems sutramdyti. Čia be jokios ironijos, turi atsakingi valdininkai,policija, kiti specialistai įjungti maksimalias apsukas laukiniams tramdyti.

Tai akivaizdu

Tai akivaizdu portretas
Pagrindinės autoįvykių priežastys-TELEFONAI.Kol vairuojantys asmenys vairuodami jais naudosis,padėtis katastrofiškai blogės.Su šia problema reikia pradėti rimtai kovoti,o ne keliais eurais bausti,ir tai gal iš 1000 vieną.Juk kelių policijos ,kaip būdavo ankščiau keliuose NĖRA ,tai pagrūmojimo piršteliu,niekas NEBIJO.Spaudoje buvo rašoma,kad neva tai Kaune yra 60 kelių policininkų,bet jau daug metų,gatvėse jų niekas nematė.Matosi tik gatvėmis važiuojantys policijos automobiliai.Tai kur ta daugybė kelių policininkų?Arba tai propaganda,arba jie visi sėdi kabinetuose.

tai

tai portretas
idomu koks kelias mero pilaites aplinkoje ? turbut neblogesnis kaip skverno i sio troba ? p

Vienos problemos nesugebate

Vienos problemos nesugebate portretas
pastebeti.Tai kelius remontuojanciu imoniu kvailumas zenklais žymint remontuojamus kelio ruozus o policijos visiska impotencija šalinant kelininku klaidas.

Galerijos

Daugiau straipsnių