Žiniasklaidos grupė MGN pripažįsta neteisėtai rinkusi informaciją apie princą Harry

  • Teksto dydis:

Britanijos žiniasklaidos grupė „Mirror Group Newspapers“ (MGN) trečiadienį pripažino neteisėtai rinkusi informaciją apie princą Harry (Harį), bet neigia įsilaužusi į jo mobilųjį telefoną.

Bulvarinio laikraščio „Daily Mirror“ leidėjos pripažinimas išdėstytas teismui pateiktuose dokumentuose dėl MGN gynybos. Juose sakoma, jog grupė ginčija teiginius dėl balso pašto perėmimo ir toliau tvirtina, kad Harry ir dar trys garsenybės pavėlavo reikšti pretenzijas.

Tačiau MGN taip pat pripažino, kad yra tam tikrų įrodymų dėl instrukcijų trečiosioms šalims vykdyti kitokio pobūdžio neteisėtą informacijos apie visus ieškovus rinkimą. Grupė sakė, kad tai suteikia pagrindą kompensacijoms, bet nenurodė, kokios formos jos galėtų būti.

„MGN nuoširdžiai atsiprašo dėl visų tokių neteisėto informacijos rinkimo atvejų ir patikina ieškovus, kad toks elgesys niekada nebepasikartos“, – sakoma teismui pateiktuose dokumentuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

MMM

MMM portretas
tai,kaed jis ryzas...

Gija

Gija portretas
Neatleisk ir reikalauk šimtatūkstantinio žalos atlyginimo ,jeigu ne daugiau.Harry, nedovanok ir reikalauk atlygio.pražude tavo motiną tokie parazitai.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių