- Goda Vileikytė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dėl sustiprintų aviacijos saugumo ir patikros procedūrų Vilniaus oro uoste driekiantis eilėms, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus teigia, kad neseniai atliktas oro uosto saugumo auditas nėra pagrindinė procedūrų griežtinimo priežastis.
„Aš nenorėčiau šitoje vietoje detalizuoti (ar audito metu buvo rasta saugumo spragų – BNS), nes, kaip minėjau, dar nesame tų išvadų gavę, bet siekiame – ir mes, ir įvairios institucijos stebi tuos rizikos veiksnius – atsižvelgiant į juos iš esmės yra peržiūrimos procedūros, kurios yra taikomos būtent tiek keleivių, tiek bagažo, tiek rankinio bagažo, tiek registruoto bagažo patikroje“, – LRT radijui pirmadienį sakė S. Bartkus, paklaustas, ar tiesa, kad atlikus saugumo auditą buvo rasta tam tikrų jo spragų.
„Lietuvos aviacijoje auditai vyksta nuolat, tai aš nesureikšminčiau kažkokio vieno audito ar kito, bet jeigu kalbant apie paskutinį vykdytą, tai mes nesame gavę dar išvados, tai nemanau, kad čia reikėtų rištis prie to kaip prie kertinės priežasties“, – pridūrė LTOU vadovas, paklaustas, ką nustatė auditas ir kokios buvo jo išvados.
Anot S. Bartkaus, didelės eilės parodė, kad Vilniaus oro uoste trūksta darbuotojų.
„Nors tos sustiprintos saugumo priemonės gal tik keliomis sekundėmis prailgina keleivių patikrą, tas akumuliuojamas poveikis rodo, kad reikia ir daugiau resursų šitoj vietoj, kad iš tiesų keleivių tikrinimas neužtruktų ilgiau negu keleiviai yra įpratę“, – teigė LTOU vadovas.
Nors tos sustiprintos saugumo priemonės gal tik keliomis sekundėmis prailgina keleivių patikrą, tas akumuliuojamas poveikis rodo, kad reikia ir daugiau resursų šitoj vietoj.
S. Bartkus taip pat pabrėžė, kad eilėms terminale įtakos turi ir faktas, kad aviacijos sezonas dar nėra pasibaigęs – planuojamas bendras keleivių spalį skaičius panašus į rugpjūčio.
„Reikėtų irgi atsižvelgti, kad vasaros sezonas jokiu būdu nėra pasibaigęs ir jeigu lygintume keleivių srautus, kurie būdavo ir per vasaros mėnesius, ir per dabartinius mėnesius, tai priešingai, dabar rugsėjo-spalio mėnesiai yra tie du, kurie apjungia tikrai didelius labai keleivių segmentus“, – sakė jis.
LTOU penktadienį pranešė, kad didžiausias keleivių pikas Vilniaus oro uoste įprastai susidaro tris kartus per parą: nuo maždaug 4 iki 6 valandos ryto, vidurdienį nuo 11 iki 14 val. ir vakare nuo 17 iki 20 valandos.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„European Merchant Bank“ pelnas išaugo 2,4 karto
2023 m. III ketv. „European Merchant Bank“ („EMBank“) pavyko išlaikyti spartų augimą ir pagerinti visus pagrindinius finansinius rodiklius. ...
-
PLC „Mega“ skelbia, kaip dirbs per Kalėdų šventes ir Naujuosius metus1
Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ valdytojai praneša, kad per Kalėdų ir Naujųjų metų šventes dirbs kitaip nei įprastai. ...
-
Prekybininkai šiemet tikisi parduoti daugiau kalėdinių eglučių žaisliukų3
Prasidedantis kalėdinių eglučių žaisliukų pirkimas vėl sumuš praėjusių metų pardavimų rekordus, sako prekybininkai. ...
-
Per Kalėdas į užsienį keliaus keturis kartus daugiau žmonių nei įprastai1
Artėjant intensyviausiam žiemos kelionių laikui – Kalėdoms – turizmo atstovai sako, kad žmonių įpročiai pernelyg nesikeis, o šiuo laikotarpiu į užsienį patrauks iki keturių kartų daugiau žmonių nei įprastą savaitę. ...
-
RRT ataskaita: „Tele2“ ir toliau turi daugiausiai klientų Lietuvoje – auga duomenų vartojimas3
Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) trečiojo 2023 m. ketvirčio ataskaitos duomenimis, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ir toliau išlaiko didžiausią rinkos dalį. Operatoriaus aktyvių kalbinio ry&scaro...
-
„Citus“ ekspertai: Vilniaus rinkoje gelbėta pasiūla, nors „paklausos spyruoklė“ spaudžiasi
Artėjant Kalėdų karštinei trijų didžiausių Lietuvos miestų rinkos išlieka labai panašiame aktyvumo lygyje, remdamiesi preliminariais lapkričio mėn. duomenimis, teigia kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanijos &bdqu...
-
Automobilių pramonės pulsas: siekiai – įsitvirtinti ateities rinkoje4
Gamintojų reikalai: vieni planuoja investuoti milijardus eurų į elektromobilių ir jiems skirtų reikmenų gamybą, kiti savo verslo padėtį vadina kritine, treti pristato naujoves. ...
-
Prizai – už žaliojo susisiekimo idėjas, naudingas inovacijas2
Tarptautiniame Transporto inovacijų forume Vilniuje įteikti „Žaliojo susisiekimo“ apdovanojimai – už įgyvendintas žaliojo susisiekimo idėjas, keliavimo ir transportavimo įpročius keisti skatinančias iniciatyvas, darnaus judumo inova...
-
„Swedbank“ sumokėjo 52,5 mln. eurų, SEB – 34 mln. eurų solidarumo įnašo3
Pasibaigus antros solidarumo įmokos mokėjimo terminui, vieni didžiausių Lietuvos komercinių bankų „Swedbank“ ir SEB pranešė į valstybės biudžetą pervedę atitinkamai 52,5 mln. ir 34,1 mln. eurų. ...
-
Jei lankausi pas psichologą, darbdaviui apie tai nereikia žinoti8
Darbuotojų baimė kreiptis psichikos sveikatos pagalbos, dvejonės dėl konfidencialumo, savikritika ir netikėjimas psichinės pagalbos paslaugomis vis dar gajus. Darbuotojo psichikos sveikatos gerovė turėtų būti vienas esminių darbdavio prioritetų. Ju...