- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.
Apie internetą – dainų žodžiais
„Sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad ryšys mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali atliepti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir siekėme kalbėti „Tele2“ 5G namų interneto kampanijoje, kuri greit pelnė žiūrovų simpatijas. Šis apdovanojimas – įrodymas, kad einame teisingu keliu, o pasirinktos komunikacijos formos veikia“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
„Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašimi tapo grupė „Teleduetas“. Kiekviename reklaminiame klipe duetas išbando naują muzikos stilių ir juo apdainuoja namų interneto privalumus.
„Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikino A. Žilinskaitė.
Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“.
Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus. Iš viso eteryje jau buvo galima išvysti 6 skirtingus klipus su „Teledueto“ atliekamomis dainomis. Vieną jų duetas atliko su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele.
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – prekių ženklas iš „Laisvo interneto“ buvo pervadintas į „Namų internetą“, sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Sulaukė greito pripažinimo
Pasak A. Žilinskaitės, kampanija buvo ypač sėkminga – po prekių ženklo atnaujinimo ir pirmosios kampanijos bangos kelis kartus išaugo paslaugos pardavimai, o „Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
Be to, sėkmingą prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekių ženklo reklama tai yra. Pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekių ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų.
Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė. Klipuose visuomet stengiamės parodyti žmonių įvairovę, poreikių skirtumus – šios pastangos lėmė didelį auditorijos palankumą ir bendrą kampanijos sėkmę“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2024” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai vykusiuose „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Volfas Engelman“ plečia karališkų gėrimų asortimentą
Pernai 170-ojo jubiliejaus proga „Volfas Engelman“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Jo Karališkąja Didenybe Bavarijos princu Luitpold von Bayern ir pradėjo virti karališką gėrimą. Metai buvo sėkmingi, tad Kaune bus ...
-
„KN Energies“ kviečia tapti nepriklausomybės inžinieriais ir įprasminti Lietuvos himno žodžius
Siekdama pabrėžti savo darbuotojų indėlį įtvirtinant Lietuvos energetinę nepriklausomybę ir kuriant tvarią jos ateitį tarptautinės energijos terminalų operatorė AB „KN Energies“ (buvusi „Klaipėdos nafta“) rudenį pasitinka...
-
Sausainiuose rado varžtą: įmonės patalpose – ne tik voratinkliai1
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) Kauno apygardos priežiūros skyrius gavo vartotojo pranešimą apie sausainiuose rastą varžtą. Rugsėjo viduryje specialistai atliko patikrinimą Garliavos įmonėje „Ancė“. ...
-
Judantys pastatų fasadai – jau Kaune
Pastato apdaila – vienas paskutinių statybos etapų, jam pastaruoju metu pelnytai imama skirti vis didesnį dėmesį. Besirenkantiems iš apdailos variantų kauniečių bendrovė siūlo pasidomėti ir kinetiniais fasadais. Tokių fasadų gamintoja...
-
Saulės energijos integracija į išmaniuosius miestus ir energetikos sistemas2
Saulės energijos naudojimas gali padėti sumažinti priklausomybę nuo importuojamų iškastinių kurų, kurie gali būti ne tik brangūs, bet ir pažeidžiami tiekimo sutrikimų. Tai ypač svarbu šalims, kurios yra priklausomos nuo importo ir pa...
-
„iPhone 16“ išankstinių pardavimų statistika: populiarumo viršūnėje – prabangūs modeliai5
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradėjo „Apple“ gerbėjų su nekantrumu lauktų „iPhone 16“ flagmanų pardavimus. Išankstinės prekybos metu išryškėjo pirmosios tendencijos – daugiausi...
-
Premjerė: idėja Vilniaus oro uostui suteikti M. K. Čiurlionio vardą nėra padėta į stalčių2
Vilniuje penktadienį pristatant Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ųjų gimimo metinių programa, ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė teigė neapleidusi idėjos kūrėjo garbei pervadinti Vilniaus oro uostą. ...
-
Iš paraščių – į šiuolaikinio miesto epicentrą: kokią konversiją patyrė Šnipiškės ir kas jų laukia?
Sostinės centre esančios Šnipiškės ilgą laiką vadintos viena kontraversiškiausių miesto dalių. Šalia jų telkiasi didžiausios šalies įmonės, kyla dangoraižiai ir kvartalas turėtų atitikti centrinio Vilniaus versl...
-
Baigiamos Vilniaus oro uosto naujojo keleivių išvykimo terminalo statybos
Baigiamos Vilniaus oro uosto naujojo keleivių išvykimo terminalo statybos, penktadienį pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). Terminalą per daugiau nei pusantrų metų už maždaug 50 mln. eurų pastatė „Eikos statyba“. ...
-
„Huawei“ naujųjų produktų pristatymas Barselonoje: išskirtiniai laikrodžiai ir dėmesys madai
Rugsėjo 19 dieną Barselonoje vykusiame „Huawei“ naujųjų renginyje bendrovė pristatė kelis itin lauktus produktus, tarp kurių išmanieji laikrodžiai „Huawei Watch GT 5 Series“, „Huawei Watch D2“ ir „Huawei...