UAB „Jukata“ atskleidė, kas padeda įveikti darbo rinkos iššūkius

  • Teksto dydis:

Darbuotojų lojalumas, stabili profesionalų komanda ir patrauklus darbdavio įvaizdis šiuolaikinėje vadyboje turi didelę reikšmę. Tai sudaro prielaidų plėsti savo veiklą, išlaikant esamus darbuotojus ir pritraukiant naujų, ir kuria patikimos įmonės įvaizdį klientams ir darbų užsakovams, visa tai užtikrina stabilias pajamas.

Apimtis augo kartu su kolektyvu

Elektrifikacijos paslaugas pramonės įmonėms teikiančios UAB „Jukata“ direktorius Tomas Uldinskas pasakojo, kad daugiau nei prieš dešimtmetį įmonė savo veiklą pradėjo su nedideliu, vos kelių žmonių, būreliu. „Natūralu, kad pradžioje darbo apimtis buvo mažesnė, dirbome mažiau sudėtinguose objektuose, bet augant specialistų skaičiui galėjome didinti apimtį ir ilgainiui specializuotis itin sudėtingame pramonės sektoriuje“, – kalbėjo vadovas.

Įmonė bendradarbiauja su veikiančiomis ir atnaujinančiomis įrenginių linijas gamyklomis, dalyvauja naujų gamyklų statybos projektuose, kai reikia nuo nulio suprojektuoti, sumontuoti ir užtikrinti sklandų įrenginių ir kitos su energetika susijusios infrastruktūros veikimą. Šiuo metu įmonėje tuo rūpinasi virš 40 profesionalų.

Maža darbuotojų kaita

Šiuo metu verslas susiduria ne tik su konkurencijos, bet ir kvalifikuotų darbuotojų trūkumo arba didelės jų kaitos iššūkiais. Kaip žinoma, geri specialistai turi daug galimybių tiek vietos, tiek užsienio darbo rinkose. Jau seniai praėjo laikai, kai vien turėti darbą stabiliai veikiančioje įmonėje buvo vertybė. Nenuostabu, kad daugelio įmonių trūkumas – dažnai besikeičiantys darbuotojai.

Vertybės: UAB „Jukata“ direktorius T. Uldinskas pasakojo: „Visi žino, kad nereikia išsigąsti, jei rasime klaidų. Tai priimama kaip kolegiška pagalba ir galimybė išvengti vėlesnių neigiamų padarinių užsakovams.“ Bendrovės nuotr.

„Galime pasidžiaugti, kad darbuotojų kaita pas mus labai minimali, o tarp ilgiau dirbančių – beveik nulinė. Turime ir darbuotojų, palikusių geras darbo sąlygas užsienyje ir nusprendusių įsidarbinti pas mus, – tvirtino T. Uldinskas. – Manau, labiausiai komandos stabilumą užtikrina įdiegtos ir nuolat palaikomos įmonės vertybės, kai akcentuojama ne tik kvalifikacija. Taip, būti profesionalu yra labai svarbu, bet negalima pamiršti ir žmogiškųjų bendravimo savybių, kurios sukuria gerą darbo atmosferą, stiprina komandinę dvasią ir leidžia užtikrinti sklandų bendradarbiavimą su užsakovais.“

„Jukata“ atsakinga už įvairių gamyklose vykdomų gamybos procesų nenutrūkstamumą.

Pagarbos ir atviro bendravimo svarba

„Jukata“ atsakinga už įvairių gamyklose vykdomų gamybos procesų nenutrūkstamumą. „Ten klaidos kainuoja labai brangiai, vertė skaičiuojama sekundės kainomis. Todėl labai svarbu užtikrinti galios ir automatikos įrangos veikimą be trikdžių montavimo, paleidimo pradžios ir tolesnės priežiūros metu. Tam reikia, kad mūsų darbuotojai komunikuotų ir koordinuotų savo veiklas. To neįmanoma pasiekti, jei nebus tarpusavio pasitikėjimo ir pagarbos. Taip pat reikia turėti drąsos pripažinti savo klaidas ir kartu jas šalinti, o ne nutylėti, jei kas nors nepavyksta. Tai padeda išvengti daugelio nesusipratimų ir išsaugoti gerą reputaciją tarp užsakovų“, – aiškino T. Uldinskas.

Aišku, tokios pačios taisyklės galioja ir vadovams. Anot T. Uldinsko: „Tiek mano vadovų komanda, tiek aš pats vadovaujamės principu, kad sprendimus turime priimti tardamiesi, skatindami idėjų, kritikos išsakymą. Kai sprendimai priimami bendru sutarimu, pasidalijama ir atsakomybe. Todėl niekas nesibaimina, kai atvykstame į objektus patikrinti mūsų darbuotojų atliktų darbų. Visi žino, kad nereikia išsigąsti, jei rasime klaidų. Tai priimama kaip kolegiška pagalba ir galimybė išvengti vėlesnių neigiamų padarinių užsakovams.“

Veikla: įmonė bendradarbiauja su veikiančiomis ir atnaujinančiomis įrenginių linijas gamyklomis, dalyvauja naujų gamyklų statybos projektuose, kai reikia nuo nulio suprojektuoti, sumontuoti ir užtikrinti sklandų įrenginių ir kitos su energetika susijusios infrastruktūros veikimą. Bendrovės nuotr.

Etiketas padeda stiprinti reputaciją

T. Uldinskas akcentavo ir komunikacijos su užsakovais svarbą. „Neužtenka sutelkti dėmesį vien į techninius dalykus. Mūsų darbe yra daug komunikacijos, turime įsiklausyti į kliento lūkesčius, išsamiai paaiškinti kiekvieną žingsnį, derinti sprendimus. Todėl didelį dėmesį skiriame savo darbuotojų gebėjimams bendrauti. Visi turi bendražmogiškų etikos žinių, nes jas puoselėjame ir bendraudami tarpusavyje“, – kalbėjo vadovas.

„Jukata“, vykdydama projektus, dažnai bendrauja ir su užsakovų rangovais, kurie atvyksta iš įvairių valstybių ir montuoja naujas gamybos linijas. „Efektyvi mūsų darbuotojų komunikacija, bendros bendravimo kultūros žinios irgi labai svarbios tiek kokybei, tiek gerai darbo aplinkai. Tokie dalykai leidžia palaikyti ir stiprinti mūsų reputaciją“, – sakė T. Uldinskas.

Dėl minėtų priežasčių įmonė, priimdama naujų darbuotojų be profesinių kvalifikacinių žinių, atkreipia dėmesį ir į žmogaus gebėjimus bendrauti. „Nors mūsų kolektyvas stabilus, visada mielai priimame norinčius įsilieti į mūsų bendruomenę, nes matome daug galimybių toliau augti“, – teigė T. Uldinskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Paf

Paf portretas
Nėr prasmės tokių reklaminių straipsnių skaityt...

Tiesa tokia

Tiesa tokia portretas
Nesuprantu kam šitas straipsnis buvo išmestas, jei viskas gerai. Ar seks sekantis?
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių